قوانین و مقررات


مشتریان عزیز می توانند اقلام مورد نیاز خود را در تمام روزهای سال سفارش دهند. سفارش های ثبت شده در ایام تعطیل رسمی در اولین روز کاری پس از آن پردازش می شوند. روزهای کاری به معنی روزهای شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است.


در صورت بروز اختلال در سبد خرید نظیر اتمام موجودی کالاهای سفارش داده شده مبلغ پرداختی طی 24 تا 48 ساعت کاری به حساب مشتری بازگردانده می شود.


افزودن کالا به سبد خرید به معنای ثبت سفارش یا رزرو کالا نیست. بنابراین تا پیش از ثبت نهایی سفارش هرگونه تغییرات نظیر تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد.


مشتریان عزیز می توانند هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی بانک پاسارگاد پرداخت نمایند.


فروشگاه اینترنتی سیتی فود به منظور تضمین کیفیت و اصالت محصولات خود و آسایش خاطر مشتریان از خرید، در صورت وجود مغایرت میان مشخصات و یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات و تصاویر وب سایت و یا آسیب دیدگی و پارگی ناشی از حمل و نقل تا 7 روز کاری محصولات را باز پس گرفته و هزینه آن را به طور کامل تقدیم خریداران عزیز می نماید.

شرایط تعویض و بازگشت کالا

بر اساس قوانین تجارت الکترونیک تمامی سفارش های ارسال شده در صورت خرابی یا مغایرت با عکس و مشخصات اعلام شده در فروشگاه اینترنتی تا 7 روز کاری پس از تحویل به مشتری قابل برگشت و تعویض است. لازم به ذکر است که هزینه تعویض و برگشت محصولات پس از تحویل بر عهده فروشگاه اینترنتی سیتی فود خواهد بود. به منظور تعویض یا بازگشت کالا خریداران می توانند به با ایمیل info@cityfoods.ir مکاتبه کنند و یا با شماره تلفن 07737223988 تماس حاصل فرمایند.       

قوانین بازگشت کالا:


  • فروشگاه اینترنتی سیتی فود تضمین می کند که محصولات را در بسته بندی مناسب و سالم به مشتری تحویل دهد. درصورتی که سفارش مشتریان درحین ارسال دچار مشکل شود محصول بازگردانده و وجه آن طی 2 روز کاری به حساب اعلام شده از سوی مشتری بازگردانده می شود یا در صورت تمایل مشتری با محصول سالم جایگزین می شود.
  • محصولاتی که تاریخ مصرف آنها منقضی شده است.
  • در صورت مغایرت محصول با مشخصات اعلام شده در سایت.

در نظر داشته باشید که تغییرات جزیی در بسته بندی، رنگ و شکل ظاهری که به اصالت کالا مشکلی نمیرساند، شامل این مورد نخواهد بود.

  • در صورت وجود هرگونه مغایرت بسته ارسالی با فاکتور سفارش، مشتریان حداکثر 1 روز کاری پس از تحویل کالا فرصت دارند تا مغایرت را از طریق تلفن اعلام بفرمایند.
  • بازگشت کالا پس از تحویل، تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا باز نشده و در شرایط اولیه خود باشد.

            




موردی برای نمایش وجود ندارد.
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
بایگانی نوشته‌ها
موردی وجود ندارد.